Kampanie
Google Ads

Chcesz dotrzeć do klientów dokładnie wtedy, gdy szukają produktów lub usług, które oferujesz? Kampanie Google Ads to doskonałe narzędzie, które pozwala Twojej firmie być widoczną w kluczowych momentach na stronach wyników wyszukiwania Google.

Nasz Schemat Działania

Strategia

Powstaje plan kampanii: określamy cele, harmonogram, budżet i inne niezbędne elementy.

Kreacja

Na bazie strategii projektujemy grafiki i teksty reklamowe, a następnie przedstawiamy Ci je do akceptacji.

Wdrożenie

Tworzymy kampanię na Twoim koncie reklamowym, dzięki czemu masz do niej bezpośredni wgląd.

Nadzór Nad Kampanią

Regularnie monitorujemy wyniki kampanii i optymalizujemy ją, aby była jak najskuteczniejsza.

Dlaczego warto zainwestować w kampanie Google Ads?

Precyzyjne Targetowanie

Dzięki możliwości precyzyjnego targetowania, reklamy trafią do osób, które są zainteresowane Twoją ofertą. Możesz określić m.in. wiek, lokalizację, zainteresowania i wiele innych kryteriów, aby dotrzeć do właściwej grupy docelowej.

Szybkie Wyniki

Kampanie Google Ads pozwalają szybko rozpocząć promocję i zacząć generować ruch na Twojej stronie internetowej. Natychmiastowe wyniki pozwalają śledzić skuteczność kampanii i dokonywać niezbędnych optymalizacji w czasie rzeczywistym

Zwiększone Konwersje

Dzięki doskonałej widoczności w wyszukiwarce Google oraz innym typom kampanii (m.in. video w YouTube), Twoja firma może przyciągać potencjalnych klientów, aktywnie poszukujących oferowanych przez Ciebie produktów lub usług. To prowadzi do zwiększenia liczby kliknięć, konwersji i zysków!

Nasza Idea: Dążenie do Doskonałości w Każdym Detalu

W agencji marketingowej White Anchor nie wierzymy w podejście „jedna strategia dla wszystkich”. Każda kampania Google Ads, którą tworzymy, jest starannie dostosowana do indywidualnych potrzeb i celów naszych Klientów.

Nasz zespół doświadczonych specjalistów wnikliwie analizuje trendy rynkowe, konkurencję i zachowania użytkowników, aby opracować strategię, która przynosi najlepsze rezultaty.

Zalety prowadzenia Kampanii Google Ads z White Anchor

  • Profesjonalne zarządzanie kampanią przez doświadczonych specjalistów
  • Przemyślane targetowanie, które zwiększa skuteczność reklam
  • Ciągła optymalizacja kampanii w celu maksymalizacji wyników
  • Transparentność w działaniu i regularne raportowanie dotyczące wydajności kampanii
  • Indywidualne podejście dostosowane do potrzeb Twojego biznesu

Najczęściej zadawane pytania

To proste – zaczyna się od kontaktu z nami. Jeżeli prześlesz swoje dane kontaktowe za pomocą formularza, wrócimy do Ciebie z propozycją terminu rozmowy online, podczas której porozmawiamy o Twoich potrzebach a propos marketingu
internetowego. Możesz też napisać lub zadzwonić do nas bezpośrednio na
wskazane dane kontaktowe, wówczas porozmawiamy od razu.

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 i w takim przedziale
można się z nami kontaktować. Jeżeli skontaktujesz się z nami poza godzinami
naszej pracy, odpowiemy tak szybko, jak będzie to możliwe.

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, gdyż koszt kampanii uzależniony
jest od takich czynników, jak czas trwania, grupa docelowa, kanały promocji, stopień złożoności kampanii itp. Wyceny przygotowywane są indywidualnie, na podstawie potrzeb Twojego biznesu. Sugerujemy jednak, aby na współpracę z nami mieć zarezerwowane min. 5000 zł netto miesięcznie.

Najczęściej stosowanym modelem rozliczenia jest prowizja od powierzonego budżetu mediowego (z określonym progiem minimalnym) plus ewentualne koszty produkcji materiałów reklamowych, W ten sposób Klient otrzymuje elastyczną i rozbudowaną usługę, w której ograniczeniem jest wyłącznie ustalony budżet. To idealny wybór dla wszystkich którzy chcą prowadzić dynamiczne kampanie mające na celu budowanie silnej pozycji rynkowej. Wysokość prowizji i kosztów produkcji jest ustalana indywidualnie, w zależności od powierzonego agencji budżetu mediowego.

Drugim modelem rozliczenia z agencją White Anchor jest stałe wynagrodzenie (flat fee), które określa pewien z góry ustalony zakres prac. To rozwiązanie jest wybierane zwykle w przypadku mniejszych, bardziej lokalnych kampanii i stanowi bardzo dobry wybór dla firm, które dopiero zaczynają swoją przygodę z zaawansowanym digital marketingiem.

Budżet mediowy to środki przeznaczone na zakup powierzchni reklamowej w danej platformie (np. Google Ads albo Meta Ads). Stanowi on niezbędną część budżetu kampanii i nie jest wynagrodzeniem agencji. Budżet kampanii natomiast to całkowita kwota, jaką Klient chce przeznaczyć na dany projekt (w ujęciu miesięcznym lub łącznym), w tym na produkcję materiałów reklamowych.

Minimalny okres współpracy z White Anchor to jeden miesiąc, ale sugerujemy, aby
kampanie performance marketingowe prowadzić co najmniej przez kwartał, gdyż
zwiększa to szanse na wyższy zwrot z inwestycji.

W agencji White Anchor nie ma żadnych kar za wcześniejsze rozwiązanie umowy.
Uważamy, że każdy Klient ma prawo wypowiedzieć umowę wtedy, kiedy uzna to za
konieczne. Jednocześnie możemy się pochwalić, że wielu naszych Klientów
współpracuje z nami przez wiele lat albo chętnie do nas wraca z nowymi projektami.

Okres wypowiedzenia umowy to zazwyczaj jeden miesiąc ze skutkiem na koniec
miesiąca kalendarzowego. Oznacza to, że jeżeli wypowiedzenie wpłynie do nas np.
w styczniu, umowa obowiązywać będzie do końca lutego. W indywidualnych
przypadkach jest również możliwe rozwiązanie umowy za porozumieniem stron.

Rozpocznij Skuteczną Kampanię Google Ads z White Anchor!

Nie czekaj dłużej – skontaktuj się z nami już dziś, aby rozpocząć skuteczną kampanię Google Ads i zwiększyć widoczność Twojego biznesu w wyszukiwarce oraz ekosystemie Google. Obierz z nami kurs na sukces!




    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.