Kampanie
TikTok Ads

TikTok to platforma, która zyskała potężną popularność wśród młodszych grup odbiorców. W White Anchor wspieramy naszych Klientów w planowaniu i prowadzeniu dynamicznych oraz angażujących kampanii TikTok Ads, które pomagają wykorzystać niezwykły potencjał tej platformy i osiągnąć sukces w marketingu online.

Nasz Schemat Działania

Strategia

Powstaje plan kampanii: określamy cele, harmonogram, budżet i inne niezbędne elementy.

Kreacja

Na bazie strategii projektujemy grafiki i teksty reklamowe, a następnie przedstawiamy Ci je do akceptacji.

Wdrożenie

Tworzymy kampanię na Twoim koncie reklamowym, dzięki czemu masz do niej bezpośredni wgląd.

Nadzór Nad Kampanią

Regularnie monitorujemy wyniki kampanii i optymalizujemy ją, aby była jak najskuteczniejsza.

Dlaczego warto zainwestować w kampanie TikTok Ads?

Dotarcie do Młodych i Dynamicznych

TikTok jest szczególnie popularny wśród młodszych (także duchem!) użytkowników, co czyni go idealnym kanałem dotarcia do tej pożądanej grupy docelowej. Nasze kampanie TikTok Ads pozwalają zyskać uwagę tych użytkowników, którzy są otwarci na nowe marki i produkty

Kreatywne Możliwości Reklamowe

TikTok oferuje szeroki zakres kreatywnych formatów reklamowych, w tym krótkie filmy, filtry, hashtagi i wyzwania. Dzięki temu możemy dostosować nasze reklamy do unikalnych preferencji i zachowań użytkowników, co zwiększa ich skuteczność i zaangażowanie

Szybki Wzrost Świadomości Marki

Dzięki wysokiej interakcji i udziałowi użytkowników, TikTok Ads pozwalają szybko zwiększyć świadomość marki i generować zainteresowanie ofertą firmy. Nasze kampanie skupiają się na budowaniu pozytywnego wizerunku marki i przyciąganiu uwagi potencjalnych klientów!

Nasza Idea: Skuteczne Wykorzystanie Potencjału TikToka

W agencji marketingowej White Anchor nie tylko tworzymy reklamy – tworzymy
doświadczenia, które przyciągają uwagę i generują zainteresowanie. Nasz zespół
doświadczonych specjalistów analizuje trendy TikToka, zachowania użytkowników i konkurencję, aby opracować strategię, która przynosi najlepsze rezultaty.

Zalety Kampanii TikTok Ads z White Anchor:

  • Profesjonalne zarządzanie kampanią przez doświadczonych specjalistów
  • Kreatywne podejście do tworzenia reklam, które przyciągają uwagę użytkowników
  • Precyzyjne targetowanie, które zwiększa skuteczność reklam
  • Ciągła optymalizacja kampanii w celu maksymalizacji wyników
  • Transparentność w działaniu i regularne raportowanie dotyczące wydajności kampanii

Najczęściej zadawane pytania

To proste – zaczyna się od kontaktu z nami. Jeżeli prześlesz swoje dane kontaktowe za pomocą formularza, wrócimy do Ciebie z propozycją terminu rozmowy online, podczas której porozmawiamy o Twoich potrzebach a propos marketingu
internetowego. Możesz też napisać lub zadzwonić do nas bezpośrednio na
wskazane dane kontaktowe, wówczas porozmawiamy od razu.

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 i w takim przedziale
można się z nami kontaktować. Jeżeli skontaktujesz się z nami poza godzinami
naszej pracy, odpowiemy tak szybko, jak będzie to możliwe.

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, gdyż koszt kampanii uzależniony
jest od takich czynników, jak czas trwania, grupa docelowa, kanały promocji, stopień złożoności kampanii itp. Wyceny przygotowywane są indywidualnie, na podstawie potrzeb Twojego biznesu. Sugerujemy jednak, aby na współpracę z nami mieć zarezerwowane min. 5000 zł netto miesięcznie.

Najczęściej stosowanym modelem rozliczenia jest prowizja od powierzonego budżetu mediowego (z określonym progiem minimalnym) plus ewentualne koszty produkcji materiałów reklamowych, W ten sposób Klient otrzymuje elastyczną i rozbudowaną usługę, w której ograniczeniem jest wyłącznie ustalony budżet. To idealny wybór dla wszystkich którzy chcą prowadzić dynamiczne kampanie mające na celu budowanie silnej pozycji rynkowej. Wysokość prowizji i kosztów produkcji jest ustalana indywidualnie, w zależności od powierzonego agencji budżetu mediowego.

Drugim modelem rozliczenia z agencją White Anchor jest stałe wynagrodzenie (flat fee), które określa pewien z góry ustalony zakres prac. To rozwiązanie jest wybierane zwykle w przypadku mniejszych, bardziej lokalnych kampanii i stanowi bardzo dobry wybór dla firm, które dopiero zaczynają swoją przygodę z zaawansowanym digital marketingiem.

Budżet mediowy to środki przeznaczone na zakup powierzchni reklamowej w danej platformie (np. Google Ads albo Meta Ads). Stanowi on niezbędną część budżetu kampanii i nie jest wynagrodzeniem agencji. Budżet kampanii natomiast to całkowita kwota, jaką Klient chce przeznaczyć na dany projekt (w ujęciu miesięcznym lub łącznym), w tym na produkcję materiałów reklamowych.

Minimalny okres współpracy z White Anchor to jeden miesiąc, ale sugerujemy, aby
kampanie performance marketingowe prowadzić co najmniej przez kwartał, gdyż
zwiększa to szanse na wyższy zwrot z inwestycji.

W agencji White Anchor nie ma żadnych kar za wcześniejsze rozwiązanie umowy.
Uważamy, że każdy Klient ma prawo wypowiedzieć umowę wtedy, kiedy uzna to za
konieczne. Jednocześnie możemy się pochwalić, że wielu naszych Klientów
współpracuje z nami przez wiele lat albo chętnie do nas wraca z nowymi projektami.

Okres wypowiedzenia umowy to zazwyczaj jeden miesiąc ze skutkiem na koniec
miesiąca kalendarzowego. Oznacza to, że jeżeli wypowiedzenie wpłynie do nas np.
w styczniu, umowa obowiązywać będzie do końca lutego. W indywidualnych
przypadkach jest również możliwe rozwiązanie umowy za porozumieniem stron.

Rozpocznij Skuteczną Kampanię TikTok Ads z White Anchor!

Nie czekaj dłużej – skontaktuj się z nami już dziś, aby rozpocząć skuteczną kampanię TikTok Ads i zwiększyć widoczność Twojego biznesu na tej dynamicznej platformie społecznościowej. Obierz z nami kurs na sukces!




    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.