SZKOLENIE
Facebook & Instagram Ads
w Gdańsku
JEDYNE SZKOLENIE W POLSCE Z TAK ZAAWANSOWANYM PROGRAMEM
SZKOLENIE
Facebook & Instagram Ads
w Gdańsku
JEDYNE SZKOLENIE W POLSCE Z TAK ZAAWANSOWANYM PROGRAMEM
To szkolenie jest dla ciebie, jeżeli:
5 powodów, dla których warto zapisać się na to szkolenie
Program Szkolenia
Dzień 1 – POZIOM PODSTAWOWY
Start 9:00
BLOK I NA DOBRY POCZĄTEK 9:00 – 10:30
– Zakładanie i konfiguracja konta reklamowego
– Nadawanie dostępu specjaliście/agencji
– Zasady działania ekosystemu reklamowego Facebook Ads
– Regulamin Facebook Ads – co wolno a czego nie?
BLOK II WSTĘP DO PROJEKTOWANIA KAMPANII 10:45 – 12:15
Strategia kampanii. Jak ją budować?
– Persony
– Potrzeby
– Cele, budżet, benchmarking i określanie KPI
– Media Plan
BLOK III WDROŻENIE KAMPANII 13:15 – 15:00
– Cele reklamowe na Facebooku. Który wybrać, aby osiągnąć zamierzony efekt?
– Targetowanie kampanii: dane demograficzne, lokalizacja, zainteresowania, parametry dodatkowe
– Budżetowanie kampanii: różnice między budżetem dziennym a całkowitym, estymacje wyników
– Sposoby licytowania: stawki automatyczne i ręczne
– Optymalizacja wyświetlenia: kliknięcia, wyświetlenia strony docelowej, zasięg i inne
BLOK IV KREACJA REKLAMOWA 15:15 – 16:45
– Zasady tworzenia dobrej kreacji reklamowej
– Podstawy copywritingu: język korzyści, specyfika tekstów w ekosystemie Facebook Ads
– Tworzenie różnych wariantów i duplikatów reklam
– Testy A/B reklam
Gratulacje!
Po dniu pierwszym znasz podstawy prowadzenia kampanii Facebook Ads, które umożliwią ci samodzielne, proste działania lub sprawną współpracę z zatrudnionymi specjalistami.
Cena: 590 zł + 23% VAT
Dzień 2 – POZIOM ZAAWANSOWANY
Start 9:00
Blok I ZAAWANSOWANE TARGETOWANIE 9:00 – 10:30
– Niestandardowe grupy odbiorców: osoby odwiedzające naszą witrynę lub profil
– Niestandardowe grupy odbiorców tworzone na podstawie zdarzeń konwersji np. zakupów
– Niestandardowe grupy odbiorców tworzone na podstawie różnych źródeł ruchu np. wyłącznie z Google Ads
– Podobne grupy odbiorców
Blok II PIKSEL FACEBOOKA 10:45 – 12:15
– Sposoby instalacji piksela Facebooka w witrynie
– Kontrola poprawności instalacji piksela
– Ustawianie zdarzeń piksela np. dodanie do koszyka, kontakt, zakup
– Monitorowanie zdarzeń i wykorzystanie tych informacji w planowaniu kampanii
BLOK III ANALIZA I OPTYMALIZACJA KAMPANII 13:15 – 15:00
– Monitorowanie wyników kampanii: przegląd wskaźników
– Wykorzystanie tagów UTM do precyzyjnego śledzenia ruchu w witrynie
– Opłacalność kampanii: kontrola KPI
– Optymalizacja kampanii na poziomie stawek i targetowania
– Optymalizacja kampanii na poziomie kreacji reklamowej
BLOK IV RAPORTOWANIE 15:15 – 16:45
– Przegląd tabeli wyników kampanii
– Filtrowanie tabeli wg różnorodnych danych
– Tworzenie raportów niestandardowych
– Porównywanie wyników z Menedżera Reklam z Google Analytics
Gratulacje!
Po drugim dniu szkolenia posiadasz zaawansowaną wiedzę, która umożliwi ci wzniesienie swoich kampanii na wyższy poziom lub jeszcze skuteczniejszą i bardziej precyzyjną współpracę z zatrudnionymi specjalistami.
Cena: 590 zł + 23% VAT
Promocyjna cena szkolenia: przy zapisie do 15.04.2022 cena 590/dzień i 990 zł/dwa dni, po tej dacie cena 790 zł/dzień, 1390 zł/dwa dni. Do cen należy doliczyć 23% VAT.
Cena zawiera
Otrzymasz również bezpłatną godzinę konsultacji do wykorzystania w ciągu 30 dni od przebytego szkolenia!
Certyfikat
Po odbyciu szkolenia otrzymasz indywidualny, potwierdzony podpisem certyfikat.
O prowadzącym
Sylwester Budzelewski
Marketingiem internetowym zajmuje się zawodowo od 2012 roku. Pierwsze kroki stawiał w branży E-commerce, gdzie z sukcesem prowadził kampanie generujące sprzedaż w sklepie internetowym. Od 2016 roku pod marką własnej agencji White Anchor pomaga klientom z różnorodnych branż w zwiększaniu przychodów za pomocą kampanii reklamowych w internecie. Jego specjalizacje to kampanie Facebook Ads oraz copywriting. Poza szkoleniami i prelekcjami prowadzi także zajęcia na kierunku „Marketing internetowy i e-biznes” na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
Cena, data i miejsce najbliższego szkolenia
Dzień I – 590 zł + VAT
Dzień II – 590 zł + VAT
Całość – 990 zł + VAT
Promocyjna cena szkolenia:
przy zapisie do 15.04.2022 cena 590/dzień i 990 zł/dwa dni, po tej dacie cena 790 zł/dzień, 1390 zł/dwa dni. Do cen należy doliczyć 23% VAT.
28-29.04.2022 Hotel Beethoven
ul. Beethovena 7
80-171 Gdańsk
Zapisz się teraz lub zapytaj o szczegóły. Zapraszam do kontaktu!
Sylwester Budzelewski
Tel. 609-068-307
e-mail: szkolenia@whiteanchor.pl