SZKOLENIE
Facebook & Instagram Ads
w Gdańsku

JEDYNE SZKOLENIE W POLSCE Z TAK ZAAWANSOWANYM PROGRAMEM

szkolenie-facebook-ads-gdańsk

To szkolenie jest dla ciebie, jeżeli:

  • Jesteś marketerem i chcesz poszerzyć wachlarz swoich zawodowych umiejętności
  • Prowadzisz biznes i chcesz samodzielnie reklamować się za pomocą Facebook Ads
  • Jesteś przedsiębiorcą i chcesz przeszkolić pracownika
  • Chcesz pracować w agencji, dziale marketingu lub freelancersko jako profesjonalny Media Buyer/Specjalista PPC
  • Lub po prostu cię to interesuje!

5 powodów, dla których warto zapisać się na to szkolenie

  • Oszczędzasz czas – od razu uczysz się prowadzić kampanie i nie musisz polegać na domysłach
  • Oszczędzasz pieniądze – profesjonalne szkolenie pozwoli ci uniknąć kosztownych błędów w prowadzeniu kampanii
  • Otrzymujesz wiedzę umożliwiającą zarówno samodzielne prowadzenie kampanii, jak i skuteczną i umiejętną współpracę z zatrudnionymi specjalistami (agencjami, freelancerami, pracownikami)
  • Zyskujesz konkretny know-how – to jedyne szkolenie w Polsce z tak zaawansowaną agendą. Po pierwszym dniu opanujesz niezbędne podstawy, drugiego dnia zaś wskoczysz na poziom specjalistyczny
  • Budujesz przewagę konkurencyjną – dowiesz się, jak prowadzić bardzo dobre kampanie na Facebooku i Instagramie

Program Szkolenia

Dzień 1 – POZIOM PODSTAWOWY

Start 9:00
BLOK I NA DOBRY POCZĄTEK 9:00 – 10:30

– Zakładanie i konfiguracja konta reklamowego
– Nadawanie dostępu specjaliście/agencji
– Zasady działania ekosystemu reklamowego Facebook Ads
– Regulamin Facebook Ads – co wolno a czego nie?

Kwadrans na kawkę

BLOK II WSTĘP DO PROJEKTOWANIA KAMPANII 10:45 – 12:15

Strategia kampanii. Jak ją budować?
– Persony
– Potrzeby
– Cele, budżet, benchmarking i określanie KPI
– Media Plan

Długa przerwa

BLOK III WDROŻENIE KAMPANII 13:15 – 15:00

– Cele reklamowe na Facebooku. Który wybrać, aby osiągnąć zamierzony efekt?
– Targetowanie kampanii: dane demograficzne, lokalizacja, zainteresowania, parametry dodatkowe
– Budżetowanie kampanii: różnice między budżetem dziennym a całkowitym, estymacje wyników
– Sposoby licytowania: stawki automatyczne i ręczne
– Optymalizacja wyświetlenia: kliknięcia, wyświetlenia strony docelowej, zasięg i inne

Kwadrans na kawkę

BLOK IV KREACJA REKLAMOWA 15:15 – 16:45

– Zasady tworzenia dobrej kreacji reklamowej
– Podstawy copywritingu: język korzyści, specyfika tekstów w ekosystemie Facebook Ads
– Tworzenie różnych wariantów i duplikatów reklam
– Testy A/B reklam

Gratulacje!
Po dniu pierwszym znasz podstawy prowadzenia kampanii Facebook Ads, które umożliwią ci samodzielne, proste działania lub sprawną współpracę z zatrudnionymi specjalistami.

Cena: 590 zł

Dzień 2 – POZIOM ZAAWANSOWANY

Start 9:00
Blok I ZAAWANSOWANE TARGETOWANIE 9:00 – 10:30

– Niestandardowe grupy odbiorców: osoby odwiedzające naszą witrynę lub profil
– Niestandardowe grupy odbiorców tworzone na podstawie zdarzeń konwersji np. zakupów
– Niestandardowe grupy odbiorców tworzone na podstawie różnych źródeł ruchu np. wyłącznie z Google Ads
– Podobne grupy odbiorców

Kwadrans na kawkę

Blok II PIKSEL FACEBOOKA 10:45 – 12:15

– Sposoby instalacji piksela Facebooka w witrynie
– Kontrola poprawności instalacji piksela
– Ustawianie zdarzeń piksela np. dodanie do koszyka, kontakt, zakup
– Monitorowanie zdarzeń i wykorzystanie tych informacji w planowaniu kampanii

Długa przerwa

BLOK III ANALIZA I OPTYMALIZACJA KAMPANII 13:15 – 15:00

– Monitorowanie wyników kampanii: przegląd wskaźników
– Wykorzystanie tagów UTM do precyzyjnego śledzenia ruchu w witrynie
– Opłacalność kampanii: kontrola KPI
– Optymalizacja kampanii na poziomie stawek i targetowania
– Optymalizacja kampanii na poziomie kreacji reklamowej

Kwadrans na kawkę

BLOK IV RAPORTOWANIE 15:15 – 16:45

– Przegląd tabeli wyników kampanii
– Filtrowanie tabeli wg różnorodnych danych
– Tworzenie raportów niestandardowych
– Porównywanie wyników z Menedżera Reklam z Google Analytics

Gratulacje!
Po drugim dniu szkolenia posiadasz zaawansowaną wiedzę, która umożliwi ci wzniesienie swoich kampanii na wyższy poziom lub jeszcze skuteczniejszą i bardziej precyzyjną współpracę z zatrudnionymi specjalistami.

Cena: 590 zł

Promocyjna cena szkolenia: przy zapisie do 31.12 cena 590/dzień i 990 zł/dwa dni, po tej dacie cena 790 zł/dzień, 1390 zł/dwa dni.

Cena zawiera

1 lub 2 dni szkoleniowe

Materiały szkoleniowe

Catering kawowy

Przemiłą atmosferę

Otrzymasz również bezpłatną godzinę konsultacji do wykorzystania w ciągu 30 dni od przebytego szkolenia!

Certyfikat

Po odbyciu szkolenia otrzymasz indywidualny, potwierdzony podpisem certyfikat.

sylwester budzelewski

O prowadzącym

Sylwester Budzelewski

Marketingiem internetowym zajmuje się zawodowo od 2012 roku. Pierwsze kroki stawiał w branży E-commerce, gdzie z sukcesem prowadził kampanie generujące sprzedaż w sklepie internetowym. Od 2016 roku pod marką własnej agencji White Anchor pomaga klientom z różnorodnych branż w zwiększaniu przychodów za pomocą kampanii reklamowych w internecie. Jego specjalizacje to kampanie Facebook Ads oraz copywriting. Poza szkoleniami i prelekcjami prowadzi także zajęcia na kierunku „Marketing internetowy i e-biznes” na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.

Cena, data i miejsce najbliższego szkolenia

Dzień I – 590 zł
Dzień II – 590 zł
Całość – 990 zł

Promocyjna cena szkolenia:
przy zapisie do 31.12 cena 590/dzień i 990 zł/dwa dni, po tej dacie cena 790 zł/dzień, 1390 zł/dwa dni.

27-28.01.2022 Hotel Beethoven
ul. Beethovena 7
80-171 Gdańsk

Zapisz się teraz lub zapytaj o szczegóły. Zapraszam do kontaktu!

Sylwester Budzelewski
Tel. 609-068-307
e-mai: szkolenia@whiteanchor.pl