linkedin ads
reklamy w portalu społecznościowym całkowicie poświęconym biznesowi

dlaczego my

Pozyskamy dla ciebie klientów biznesowych lub nowych pracowników

Działasz w segmencie B2B? Skuteczna reklama na Linkedin będzie dla ciebie znakomitą metodą promocji. Ten dynamicznie rozwijający się ekosystem reklamowy z roku na rok przyciąga coraz więcej reklamodawców, którzy pozyskują dzięki temu nowych biznesowych partnerów lub pracowników do swoich firm.

Reklama na Linkedin wymaga specjalistycznej wiedzy w zakresie mechanizmów funkcjonowania platformy, jak i tworzenia strategii skutecznej kampanii. Agencja White Anchor jest więc odpowiednim partnerem dla twojego biznesu. Istniejemy po to, by wspierać takie firmy, jak twoja w pozyskiwaniu nowych klientów dzięki reklamie na Linkedin.

kontakt

napisz do nas teraz




    możliwości

    Linkedin Ads na ścieżce zakupowej klienta

    Dzięki różnorodnym celom oraz wielu dostępnym formatom reklam, ekosystem Linkedin Ads umożliwia stworzenie kompleksowej kampanii prowadzącej odbiorcę od etapu pierwszego kontaktu z marką przez fazę rozważania po finalną decyzję o zakupie bądź wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Linkedin Ads to znakomite narzędzie pozyskiwania nowych klientów lub pracowników. Zobacz przykładowe zastosowanie celów reklamowych Linkedin Ads w zależności od punktu na ścieżce decyzyjnej.

    korzyści

    5 kroków ku wyższym przychodom dzięki Linkedin Ads

    01. cel kampanii

    Na początek rozmawiamy z tobą a propos twoich obecnych potrzeb i wyzwań, z którymi się mierzysz. Na podstawie informacji, które nam przekażesz oraz naszej własnej analizy możemy przygotować wstępną postać kampanii i szacunkowy budżet niezbędny do realizacji założonych celów. Ten etap odbywa się jeszcze przed podpisaniem umowy na etapie ofertowania.

    02. strategia i implementacja

    Po podpisaniu umowy przystępujemy do pełnego stworzenia strategii kampanii oraz zajmujemy się jej implementacją. Na tym etapie możemy zintegrować dla ciebie kampanie Linkedin Ads z innymi prowadzonymi przez ciebie działaniami marketingowymi lub też skupić się na stworzeniu w pełni samodzielnej kampanii. WAŻNE: pracujemy na twoim koncie reklamowym, dzięki czemu zyskasz bieżący wgląd do kampanii. Wszystko jest u nas w pełni transparentne.

    03. konsekwencja i wytrwałość

    Kampanie Linkedin Ads swój największy potencjał uwalniają, gdy są na bieżąco monitorowane i optymalizowane. W trakcie trwania kampanii kontrolujemy ich wyniki oraz dokonujemy niezbędnych prac optymalizacyjnych mających na celu osiąganie jak najlepszych rezultatów. Dzięki temu kampania Linkedin Ads generować będzie wyniki zgodne z oczekiwaniami. A nawet je przerastać.

    04. raportowanie

    Po zakończeniu umówionego na etapie strategii czasu trwania kampanii przygotowujemy szczegółowy raport wyników, dzięki czemu zyskasz zaawansowany know-how i dane historyczne służące zarówno ocenie skuteczności obecnych działań, jak i stanowiących fundament dla kolejnych działań w przyszłości. Raporty umożliwią ci kontrolę nad budżetem i jego systematyczne zwiększanie wraz ze wzrostem sprzedaży.

    05. rekomendacje

    Nowoczesne kampanie reklamowe w internecie charakteryzuje synergia z innymi działaniami. Na podstawie analizy raportów oraz bieżących wyników kampanii możemy przygotować dla ciebie rekomendacje w zakresie poszerzenia kampanii digital także o inne metody, takie jak np. e-mail marketing lub social media. Wszystko po to, aby twoja inwestycja w reklamę digital miała jak najwyższy wskaźnik ROAS, czyli zwrotu w postaci przychodu.

    koszty

    ile kosztują kampanie Linkedin Ads? Oferujemy przyjazne modele rozliczeń

    flat fee (stała stawka)

    W tym modelu rozliczenia nasze wynagrodzenie nie jest uzależnione od wysokości budżetu mediowego, a od zakresu prowadzonych działań. Oznacza to, że nawet jeśli w danym miesiącu zwiększysz budżet na reklamę, koszt pracy agencji White Anchor pozostanie bez zmian. Ten model rekomendujemy firmom, które dopiero zaczynają reklamować się w internecie lub zależy im na bardzo ścisłej kontroli kosztów kampanii. Cena prowadzenia kampanii Google Ads w formule flat fee zaczyna się już od 500 zł miesięcznie + budżet mediowy.

    prowizja

    Model prowizyjny zakłada rozliczenie w postaci % od powierzonego nam budżetu mediowego. Oznacza to, że wraz ze zwiększeniem budżetu mediowego rośnie także wynagrodzenie agencji, ze zmniejszeniem go – wynagrodzenie maleje. W modelu prowizyjnym zakres prowadzonych działań jest znacznie szerszy i bardziej elastyczny, porównywalny z posiadaniem etatowego specjalisty w swoim zespole. Zalecany jest on wówczas, gdy marka potrzebuje zwinnych, często aktualizowanych działań. Minimalny budżet mediowy obsługiwany w tym modelu to 5000 zł.

    klienci

    poznaj firmy, które nam zaufały

    Dołącz do grona klientów, którzy skorzystali z naszego wsparcia w zakresie kampanii Google Ads. Czas zakasać rękawy i zwiększyć twoje przychody!

    klienci

    poznaj firmy, które nam zaufały

    Dołącz do grona klientów, którzy skorzystali z naszego wsparcia w zakresie kampanii Google Ads. Czas zakasać rękawy i zwiększyć twoje przychody!

    opinie

    zobacz co mówią nasi klienci

    5.0 / 5.0

    na podstawie opinii Google oraz Facebook

    Menu