google ads
skuteczne reklamy w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google

dlaczego warto

Klienci cię szukają. Daj im się odnaleźć!

Reklama Google Ads to jedna z najskuteczniejszych i najpopularniejszych form promocji w internecie. Według uśrednionych statystyk platformy reklamowej Google, stosunek przychodów do wydanych na reklamę środków wynosi 8:1. Oznacza to, że decydując się na inwestycję w reklamę Google Ads, możesz liczyć nawet na ośmiokrotny zwrot. 10 000 zł wydane na reklamę i 80 000 zł przychodu. Brzmi nieźle, prawda?

Należy jednak pamiętać, że osiągnięcie takiej skuteczności w kampanii Google Ads wymaga specjalistycznej wiedzy i ciągłej pracy nad skalowaniem i optymalizacją kampanii. W przeciwnym razie grozi nam przepalenie budżetu i brak wymiernych efektów biznesowych. Z pomocą przychodzi agencja White Anchor. Posiadamy doświadczenie w kampaniach Google Ads sięgające 2012 roku – skorzystaj z naszego profesjonalnego wsparcia i pozyskuj nowych klientów dzięki skutecznej reklamie w wyszukiwarce Google.

kontakt

napisz do nas teraz




    możliwości

    Google Ads na ścieżce zakupowej klienta

    Zbudujemy dla ciebie kompletną kampanię wykorzystującą najskuteczniejsze narzędzia ekosystemu reklamowego Google Ads. W ten sposób zaprojektowana i wdrożona kampania prowadzić będzie klienta przez całą ścieżkę ku decyzji o zakupie. W przypadku, gdy zdecydujesz się lub już prowadzisz działania reklamowe także w innych serwisach (np. na Facebooku), zintegrujemy kampanię Google Ads z pozostałymi działaniami tak, aby perfekcyjnie się dopełniały. Zobacz przykładową wizualizację, jak możemy wykorzystać kampanię Google Ads.

    korzyści

    5 kroków ku wyższym przychodom dzięki Google Ads

    01. cel kampanii

    Na początek rozmawiamy z tobą a propos twoich obecnych potrzeb i wyzwań, z którymi się mierzysz. Na podstawie informacji, które nam przekażesz oraz naszej własnej analizy możemy przygotować wstępną postać kampanii i szacunkowy budżet niezbędny do realizacji założonych celów. Ten etap odbywa się jeszcze przed podpisaniem umowy na etapie ofertowania.

    02. strategia i implementacja

    Po podpisaniu umowy przystępujemy do pełnego stworzenia strategii kampanii oraz zajmujemy się jej implementacją. Na tym etapie możemy zintegrować dla ciebie kampanie Google Ads z innymi prowadzonymi przez ciebie działaniami marketingowymi lub też skupić się na stworzeniu w pełni samodzielnej kampanii. WAŻNE: pracujemy na twoim koncie reklamowym, dzięki czemu zyskasz bieżący wgląd do kampanii. Wszystko jest u nas w pełni transparentne.

    03. konsekwencja i wytrwałość

    Kampanie Google Ads swój największy potencjał uwalniają, gdy są na bieżąco monitorowane i optymalizowane. W trakcie trwania kampanii kontrolujemy ich wyniki oraz dokonujemy niezbędnych prac optymalizacyjnych mających na celu osiąganie jak najlepszych rezultatów. Dzięki temu kampania Google Ads generować będzie wyniki zgodne z oczekiwaniami. A nawet je przerastać.

    04. raportowanie

    Po zakończeniu umówionego na etapie strategii czasu trwania kampanii przygotowujemy szczegółowy raport wyników, dzięki czemu zyskasz zaawansowany know-how i dane historyczne służące zarówno ocenie skuteczności obecnych działań, jak i stanowiących fundament dla kolejnych działań w przyszłości. Raporty umożliwią ci kontrolę nad budżetem i jego systematyczne zwiększanie wraz ze wzrostem sprzedaży.

    05. rekomendacje

    Nowoczesne kampanie reklamowe w internecie charakteryzuje synergia z innymi działaniami. Na podstawie analizy raportów oraz bieżących wyników kampanii możemy przygotować dla ciebie rekomendacje w zakresie poszerzenia kampanii digital także o inne metody, takie jak np. e-mail marketing lub social media. Wszystko po to, aby twoja inwestycja w reklamę digital miała jak najwyższy wskaźnik ROAS, czyli zwrotu w postaci przychodu.

    koszty

    ile kosztują kampanie Google Ads? Oferujemy przyjazne modele rozliczeń

    flat fee (stała stawka)

    W tym modelu rozliczenia nasze wynagrodzenie nie jest uzależnione od wysokości budżetu mediowego, a od zakresu prowadzonych działań. Oznacza to, że nawet jeśli w danym miesiącu zwiększysz budżet na reklamę, koszt pracy agencji White Anchor pozostanie bez zmian. Ten model rekomendujemy firmom, które dopiero zaczynają reklamować się w internecie lub zależy im na bardzo ścisłej kontroli kosztów kampanii. Cena prowadzenia kampanii Google Ads w formule flat fee zaczyna się już od 790 zł miesięcznie + budżet mediowy.

    prowizja

    Model prowizyjny zakłada rozliczenie w postaci % od powierzonego nam budżetu mediowego. Oznacza to, że wraz ze zwiększeniem budżetu mediowego rośnie także wynagrodzenie agencji, ze zmniejszeniem go – wynagrodzenie maleje. W modelu prowizyjnym zakres prowadzonych działań jest znacznie szerszy i bardziej elastyczny, porównywalny z posiadaniem etatowego specjalisty w swoim zespole. Zalecany jest on wówczas, gdy marka potrzebuje zwinnych, często aktualizowanych działań. Minimalny budżet mediowy obsługiwany w tym modelu to 10000 zł.

    klienci

    poznaj firmy, które nam zaufały

    Dołącz do grona klientów, którzy skorzystali z naszego wsparcia w zakresie kampanii Google Ads. Czas zakasać rękawy i zwiększyć twoje przychody!

    klienci

    poznaj firmy, które nam zaufały

    Dołącz do grona klientów, którzy skorzystali z naszego wsparcia w zakresie kampanii Google Ads. Czas zakasać rękawy i zwiększyć twoje przychody!

    opinie

    zobacz co mówią nasi klienci

    5.0 / 5.0

    na podstawie opinii Google oraz Facebook

    Menu