social media
efekty
w służbie środowisku z SUEZ Północ
Czy gospodarka odpadami to temat, który nadaje się do mediów społecznościowych? Wraz z SUEZ Północ udowadniamy, że tak!
Od września 2018 roku prowadzimy na Facebooku komunikację marketingową opartą o posty-ciekawostki z zakresu ochrony środowiska, umiejętnego segregowania odpadków oraz wydarzeń ekologicznych odbywających się w Trójmieście.
Pomimo, że wszystkie działania oparte są niemal wyłącznie o zasięg organiczny (bez wspierania się płatną reklamą Facebook Ads), udało nam się stworzyć żywotny profil, który jest nie tylko znakomitym narzędziem wizerunkowym dla marki SUEZ Północ, ale również wygodnym kanałem kontaktu mieszkańców z marką.
Dzięki naszej pracy, średni tygodniowy poziom zaangażowania na profilu SUEZ Północ już teraz jest na poziomie 75% – 80% tego wskaźnika na oficjalnym profilu marki – SUEZ France. A nie zwalniamy tempa!
Chcesz, abyśmy zrobili coś takiego dla Twojego przedsiębiorstwa?
portfolio
zobacz nasze inne realizacje