facebook ads

kampanie Facebook Ads dla Diverse

efekty

wzrost ROAS o 177% w ciągu dwóch lat kalendarzowych

W okresie 02.2018 – 07.2021 mieliśmy przyjemność prowadzić dla marki Diverse efektywnościowe kampanie Facebook Ads generujące bezpośrednią sprzedaż w sklepie internetowym oraz wspierające sprzedaż w salonach stacjonarnych.

Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu oraz bliskiej współpracy z klientem rezultaty prowadzonych działań przyniosły doskonałe efekty. Niezbędne były: wzajemne zaufanie, rzetelność prac po obydwu stronach, konsekwencja i oczywiście cierpliwość. Opłaciło się, efekty okazały się SPEKTAKULARNE.

W 2018 roku każda złotówka wydana na reklamę na Facebooku wygenerowała 22 złote przychodu. Rok 2019 przyniósł kolejny wzrost ROAS, przez cały rok każda złotówka wydana na reklamę generowała średnio 30 zł przychodu. Z kolei rok 2020 zamknęliśmy średnim ROAS w wysokości 61 zł na każdą wydaną złotówkę! 

Jak tego dokonaliśmy? Kluczową rolę odegrały tutaj:

  1. Analityka – szczególnie w początkowej fazie prowadzenia kampanii opieraliśmy się ściśle na twardych danych analitycznych, dzięki którym w ciągu kilku kolejnych miesięcy udało nam się wyodrębnić najlepsze grupy odbiorców dla publikowanych reklam,
  2. Umiejętne targetowanie i optymalizacja reklam – jako naturalna konsekwencja pracy z danymi,
  3. Bliska współpraca z klientem – chapeau bas dla Diverse, gdyż jest to klient, który „odrabiał pracę domową” i stosunkowo szybko wprowadzał wszelkie wymagane zmiany techniczne (np. w zakresie konfiguracji piksela),
  4. Oferta – chociaż jako agencja reklamowa powinniśmy podkreślać przede wszystkim nasze usługi, tak naprawdę nie byłoby tak wysokiego ROAS bez dobrej oferty. Tym samym chcemy podziękować Diverse za bliską współpracę, która przełożyła się na ten sukces,
  5. Konsekwencja i cierpliwość – czy w trakcie prowadzenia kampanii były trudne momenty? Oj było ich bez liku. Najpierw wielomiesięczne „rozpędzanie” kampanii i start od mniejszego budżetu, następnie walka ze zmieniającymi się sezonowo stawkami (np. drogi okres przedświąteczny), aż po rzeczywistość pandemiczną i konieczność wielokrotnego oglądania każdej złotówki wydawanej na reklamę. Niemniej jednak, opłaciło się zdecydowanie. Z ROAS 22 w 2018 roku dobiliśmy do ROAS 61 w roku 2020!

Interesuje Cię zwiększenie sprzedaży w swoim sklepie? Skorzystaj z naszego bogatego, sięgającego 2012 roku doświadczenia w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych Facebook Ads i zwiększ przychody swojej firmy dzięki agencji White Anchor.

portfolio

zobacz nasze inne realizacje

Menu